VRATKA ZBOŽÍ E-SHOP
Klient má právo vrátit nepoužité zboží ZAKOUPENÉ NA E-SHOPU bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí.
VRATKA ZBOŽÍ BEZ VÝMĚNY - zašlete nám zboží na adresu PRODEJNA HUSQVARNA, Potštátská 657, 753 01 Hranice
Dopravné k nám hradí klient. Do balíčku přiložte volnou formou sepsanou reklamaci nebo popis vratky a nezapomeňte uvést číslo
bankovního účtu, kam máme poukázat platbu.
VÝMĚNA ZBOŽÍ např. oblečení velikost za velikost - zašlete nám zboží na adresu PRODEJNA HUSQVARNA,
Potštátská 657, 753 01 Hranice. Dopravné k nám hradí klient. Do balíčku napište volnou formou požadovanou záměnu (např.
zakoupil jsem bundu vel. L, vracím Vám ji a prosím zaslání vel. XL). Dopravné ke klientovi hradíme my.
V případě dotazů nám můžete zavolat, rádi poradíme. Doporučujeme využít zaslání formou ZÁSILKOVNY. Na prodejně
provozujeme výdejnu ZÁSILKOVNY a u zboží do 15 kg vychází dopravné většinou nejlevněji.
VRATKA ZBOŽÍ PRODEJNA HRANICE - na prodejně nemáme povinnost přijímat jakékoliv prodané funkční zboží zpět.
Pokud Vám prodejce vymění řetězy, lišty apod. jedná se o naši dobrou vůli.
ZAKOUPENÉ NÁHRADNÍ DÍLY NEPŘIJÍMÁME ZPĚT.
Pokud je zakoupené zboží vadné či nefunkční, rádi Vám pomůžeme s vyřízením reklamace. Ke každé reklamaci přistupujeme
velice poctivě a snažíme se vždy vyjít vstříc.
Bohužel se nám čím dál častěji stává, že zákazníci zkouší naprosto absurdní reklamace.
Pár příkladů z praxe prodejny, kdy nemá smysl reklamovat zboží:
- pokud víte, že jste traktorem posekali i kameny či obrubníky okolo,
- pokud jste na traktor posadili naštvaného třeba syna teenagera a ten se stroji tzv. pomstil,
- pokud do strojů lijete nekvalitní provozní kapaliny, nejvíc citlivé jsou např. pily,
- pokud si zakoupíte pilníky, nabrousíte řetězy a za nějakou dobu přijdete, že pilník je nekvalitní.
ZÁRUČNÍ OPRAVY SCHVALUJE A VYHODNOCUJE DODAVATEL (ne my).
Snažíme se o dlouhodobou práci. Provozujeme kamennou prodejnu a servis, což v dnešní době není nic jednoduchého.
Pokud za námi dorazíte s reklamací, vyjdeme Vám samozřejmě vstříc. Vyřízení reklamace, sepsání zakázky, převzetí stroje,
popis závady, Vaše představa... to vše nám zabere určitý čas. Prosíme proto o trpělivost a čas.
Spolupracujeme zejména s dodavateli, kteří garantují dlouhodobou skladovou dostupnost náhradních dílů.
Pokud si zakoupíte levný nekvalitní výrobek, nemůžete od něj očekávat výkon jako od profi stroje. Při koupi výrobku se vždy
poraďte s prodejcem, co od stroje očekáváte za práci a nechte si doporučit konkrétní model. Předejte tak případnému
zklamání a zbytečným dalším finančním nákladům.
Jsme tady pro Vás od pondělí do pátku celý rok včetně servisu. Můžete se zeptat zaškolených kolegů a často vyřizujeme
některé servisní úkony na počkání. Tyto služby jsou dnes ojedinělé a ve velkých supermarketech je nenajdete.
Zboží zakoupené v supermarketech do servisu nepřijímáme, tyto produkty nenabízí žádné náhradní díly. A i když se v letácích
tváří jako EKO-společnosti, opak je pravdou. Pokud si koupíte např. sekačku ze supermarketu a ona se Vám pokazí,
nedá se sehnat žádný náhradní díl a po záruce můžete stroj vyhodit a koupit si další.
V případě dotazů jsme Vám k dispozici na prodejně či na telefonech. Kolektiv HUSQVARNA Hranice
|