PROVOZNÍ DOBA PRODEJNY - PO - PÁ 09:00 - 12:00 /// 12:30 - 17:00

PROVOZNÍ DOBA E-SHOPU - PO - PÁ 09 - 16 h

  

         

       ADR logistik s.r.o.

        IČO: 26784432, DIČ: CZ26784432
        Sídlo: Tovární č.p. 605, 753 01 Hranice


       PRODEJNA HUSQVARNA A STIGA HRANICE

        Potštátská 657, 753 01 Hranice
        Provozní doba: PO–PÁ 09:00–17:00

        PEVNÁ LINKA NA PRODEJNU 777 738 727

         VEDOUCÍ PRODEJNY

        Kateřina Richterová
        Tel.: 777 738 986
        E-mail: richterova@czgarden.cz

         JEDNATEL

        David Richter
        
        

         PRODEJCE ZAHRADNÍ TECHNIKY

        Antonín Kuča
        Tel.: 777 738 690
        E-mail: kuca@czgarden.cz

        PRODEJCE ZAHRADNÍ TECHNIKY

        Marek Kadlec
        Tel.: 777 738 600

        E-mail: kadlec@czgarden.cz    

         VEDOUCÍ SERVISU

        Radim Kantor
        Tel.: 606 704 156
        E-mail: kantor@czgarden.cz

         ÚČETNÍ

        Vladimíra Machancová        

        E-mail: ucetni@czgarden.cz

         POPTÁVKY AUTOMOWERY

        E-mail: richterova@czgarden.cz

         PŘIJATÉ FAKTURY

        E-mail: faktury@czgarden.cz

        



 

         VRATKA ZBOŽÍ E-SHOP 

        Klient má právo vrátit nepoužité zboží ZAKOUPENÉ NA E-SHOPU bez udání důvodu do 14 dnů ode dne převzetí.

        VRATKA ZBOŽÍ BEZ VÝMĚNY - zašlete nám zboží na adresu PRODEJNA HUSQVARNA, Potštátská 657, 753 01 Hranice

        Dopravné k nám hradí klient. Do balíčku přiložte volnou formou sepsanou reklamaci nebo popis vratky a nezapomeňte uvést číslo

        bankovního účtu, kam máme poukázat platbu.

        VÝMĚNA ZBOŽÍ např. oblečení velikost za velikost - zašlete nám zboží na adresu PRODEJNA HUSQVARNA,

        Potštátská 657, 753 01 Hranice. Dopravné k nám hradí klient. Do balíčku napište volnou formou požadovanou záměnu (např.

        zakoupil jsem bundu vel. L, vracím Vám ji a prosím zaslání vel. XL). Dopravné ke klientovi hradíme my.

        V případě dotazů nám můžete zavolat, rádi poradíme. Doporučujeme využít zaslání formou ZÁSILKOVNY. Na prodejně

        provozujeme výdejnu ZÁSILKOVNY a u zboží do 15 kg vychází dopravné většinou nejlevněji.

       VRATKA ZBOŽÍ PRODEJNA HRANICE - na prodejně nemáme povinnost přijímat jakékoliv prodané funkční zboží zpět.

        Pokud Vám prodejce vymění řetězy, lišty apod. jedná se o naši dobrou vůli.

       ZAKOUPENÉ NÁHRADNÍ DÍLY NEPŘIJÍMÁME ZPĚT.

       Pokud je zakoupené zboží vadné či nefunkční, rádi Vám pomůžeme s vyřízením reklamace. Ke každé reklamaci přistupujeme

       velice poctivě a snažíme se vždy vyjít vstříc.

       Bohužel se nám čím dál častěji stává, že zákazníci zkouší naprosto absurdní reklamace.

       Pár příkladů z praxe prodejny, kdy nemá smysl reklamovat zboží:

       - pokud víte, že jste traktorem posekali i kameny či obrubníky okolo,

       - pokud jste na traktor posadili naštvaného třeba syna teenagera a ten se stroji tzv. pomstil,

       - pokud do strojů lijete nekvalitní provozní kapaliny, nejvíc citlivé jsou např. pily,

       - pokud si zakoupíte pilníky, nabrousíte řetězy a za nějakou dobu přijdete, že pilník je nekvalitní.

       ZÁRUČNÍ OPRAVY SCHVALUJE A VYHODNOCUJE DODAVATEL (ne my).

       Snažíme se o dlouhodobou práci. Provozujeme kamennou prodejnu a servis, což v dnešní době není nic jednoduchého.

       Pokud za námi dorazíte s reklamací, vyjdeme Vám samozřejmě vstříc. Vyřízení reklamace, sepsání zakázky, převzetí stroje,

       popis závady, Vaše představa... to vše nám zabere určitý čas. Prosíme proto o trpělivost a čas.

       Spolupracujeme zejména s dodavateli, kteří garantují dlouhodobou skladovou dostupnost náhradních dílů.

       Pokud si zakoupíte levný nekvalitní výrobek, nemůžete od něj očekávat výkon jako od profi stroje. Při koupi výrobku se vždy

       poraďte s prodejcem, co od stroje očekáváte za práci a nechte si doporučit konkrétní model. Předejte tak případnému

       zklamání a zbytečným dalším finančním nákladům.

       Jsme tady pro Vás od pondělí do pátku celý rok včetně servisu. Můžete se zeptat zaškolených kolegů a často vyřizujeme

       některé servisní úkony na počkání. Tyto služby jsou dnes ojedinělé a ve velkých supermarketech je nenajdete.

       Zboží zakoupené v supermarketech do servisu nepřijímáme, tyto produkty nenabízí žádné náhradní díly. A i když se v letácích

       tváří jako EKO-společnosti, opak je pravdou. Pokud si koupíte např. sekačku ze supermarketu a ona se Vám pokazí,

       nedá se sehnat žádný náhradní díl a po záruce můžete stroj vyhodit a koupit si další.

       V případě dotazů jsme Vám k dispozici na prodejně či na telefonech. Kolektiv HUSQVARNA Hranice